16.03.2020Aktuality » Fungování v době karantény
Vážení klienti,
musíme vás informovat, že vzhledem k vyhlášení karantény v naší republice jsme byli nuceni zrušit úřední hodiny naší kanceláře. Kancelář nebude do odvolání přístupná pro veřejnost.
Pokud by Vaše návštěva s ohledem na potřebu konzultace či předání písemností nebo klíčů/čipů/ovladačů byla přece jen nezbytná, kontaktujte nás nejdříve telefonicky nebo e-mailem.
V rámci telefonické či e-mailové komunikace jsme Vám k dispozici. Pokud byste potřebovali zásah ve vašem bytě a jste v karanténě, sdělte nám tuto skutečnost již při prvotním telefonickém nebo e-mailovém kontaktu.
Provoz firmy
Prozatím v termínu 17.3.-24.3. se budou zaměstnanci fungovat v režimu střídání na pracovišti. Naším cílem je snížit riziko nákazy zaměstnanců a zachovat tak kontinuální fungování naší firmy. Kolegové se proto budou v kanceláři střídat a budou zajišťovat nezbytné služby pro zajištění technického fungování domů a administrativy. Technici, kteří nebudou v kanceláři, budou pracovat z domova. V pracovní době budou vyřizovat všechny běžné záležitosti po telefonu/e-mailu. Ve výjimečných záležitostech, které nesnesou odkladu, budou navštěvovat domy. Běžná údržba a naši dodavatelé, včetně havarijní služby aktuálně fungují v běžném režimu.
Vzhledem k tomu, že situace se může průběžně měnit, prosíme sledujte náš web, kde budeme zveřejňovat v aktualitách další informace.
S pozdravem,
__________________________________________
Patrik Kuta
jednatel